You will be redirected to the script in

seconds

تجاوز گروهی اشرار به زنان در یك مهمانی خصوصی در اصفهان
..:: جدیدترین و بهترین ها ::..
جدیدترین و بهترین ها

یک هفته پس از وقوع جنایتی بی سابقه در یکی از باغات خمینی شهر اصفهان و بدنبال دستگیری چند تن از متهمان پرونده ، دکتر غلامرضا انصاری در گفتگویی گفت:سکوت دستگاه قضایی نه به دلیل پنهان کردن واقعه ، بلکه صرفا به منظور استفاده از راه کارهای قضایی و ایجاد فرصت برای دستگاه انتظامی جهت شناسایی و کشف محل اختفاء و دستگیری متهمانی بوده که هویتشان در اختیار ما بوده است و شخصا دنبال کار خواهم بود

به گزارش عبرت نیوز در پی اقدام جنایتکارانه تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار و شناخته شده در یکی از باغات اطراف اصفهان دستگاه قضایی و پلیس بلادرنگ و باسرعت اقدامات ضروری را برای برخورد با جانیان انجام داده و سه نفر از آنها بازداشت شدند .

ماجرا از آنجا شروع شد که هفته گذشته  افراد سابقه دار و شرور از فرصت بوجود آمده توسط چند خانواده بهره جسته و با ورود به ملک خصو.صی  و باغی در حاشیه شهرستان خمینی شهر اقدام به حبس افراد مذکر حاضر در باغ و همسران چند زن کرده و سپس آنها را مورد تعرض و آزار قرار دادند.

 این حادثه که در ساعات شب بوقوع پیوست در حالی رخ داد که چند خانواده با اطمینان از امنیت موجود در باغی بیتوته کرده و با رقص و پایکوبی موجب شدند تا توجه چند تن از اراذل و اوباش در منطقه جلب شده و در پی آن نفرات نخست با جمع آوری تنی چند از افراد سابقه دار و شررو نقشه ای شوم را طراحی و با استفاده از فرصت بوجود آمده به باغ وارد شده و با تهدید آقایان حاضر  ودرحالی که خانمها نیز از وضعیت مناسب پوششی برخوردار نبودند ، افراد مذکر و همسران را به داخل اتاقی برده و حبس می کنند و بدنبال این اقدام ، دختران و خانمهای حاضر را به قسمت در مجاورت باغ منتقل و به آنها تعرض می نمایند .

خوشبختانه یکی از خانمهای اسیر شده با دسترسی به تلفن همراه خود در فرصتی کوتاه موفق به اطلاع رسانی به پلیس شده و بلادرنگ ماموران انتظامی و نیروهای ویژه خود را به سمت محل گسیل و موفق می شوند افراد مذکر را آزاد و همزمان با شناسایی مکان مجاور سایر افراد مونث را نیز از دست رابیندگان رهایی بخشند .

به گزارش عبرت بدنبال رخداد مذکور روز گذشته و پس از گذشت زمانی نسبتا طولانی عده ای کثیری از مردم طی تجمعی در مقابل دادگستری این شهرستان تقاضای توضیح کرده و خواستار محاکمه فوری و سریع متهمان شدند .

گفتنی است همزمان با این واقعه تلخ و تکان دهنده ؛ اقدامات سریع قضایی صورت پذیرفته  اما به دلایلی که ناشی از سکوت مورد نیاز برای دستیگری متهمان بوده در این مورد اطلاع رسانی صورت نپذیرفت.

صبح امروز چهارشنبه " رئیس کل دادگستری استان اصفهان در گفتگویی اختصاصی در این باره به خبرنگار عبرت نیوز گفت:

به مردم عزیز اطمینان می دهم که سکوت و عدم اطلاع رسانی در خصوص متهمان صرفا به منظور رعایت اصول قضایی برای دستگیری متهمان بوده است و ضروری بود تا بدون هرگونه جار و جنجال ، پلیس بتواند محلهای تردد و اختفاء این جنایتکاران را شناسایی و آنها را دستگیر کند .

دکتر غلامرضا انصاری گفت: 12 متهم حاضر در این واقعه کاملا برای ما شناخته شده اند و از این تعداد 4 تن در اختیار دستگاه قضایی هستند وبا قرار بازداشت موقت در زندان به سر می برند و از دادستان و مسئولان امنیتی و انتظامی استان خواسته م که با فوریت سایر افراد را دستگیر و تحویل دهند .

دکتر انصاری خاطرنشان کرد به محض تکمیل پرونده که با فوریت صورت می پذیرد ، دادگاه کیفری استان که صلاحیت رسیدگی به این جنایت را دارد خارج از نوبت به جنایت رسیدگی و رای مقتضی را صادر خواهد کرد و هماهنگی لازم صورت پذیرفته با با پیک مخصوص و در شعبه ای ویژه ، حکم صادره در دیوان عای کشور نیز بافوریت مورد رسیدگی قرار گیرد و به امید خدا اینبار اطمینان می دهم که تلاش کنیم " مجازات جنیاتکاران با فاصله ای اندک از وقوع جرم " انجام پذیرد .

دکتر انصاری از مردم درخواست کرد تا صبر و حوصله همیشگی را در دستور کار قرار داده و در انتظار اخبار دستگیری سایر متهمان و مجازات قاطع همه افراد باشند و اینجانب قول می دهم که شخصا این مسئله را پیگیری و نتیجه را به اطلاع مردم برسانم

گفته شده در جریان این رخداد تلخ و ناراحت کننده ، خانمی باردار نیز مورد آزار و اذیت جنایتکارن قرار گرفته است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط ir2best
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 32605
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1